הנעדרים אותרו: אח ואחות ז"ל שטיילו בנחל ציחור

קובי פינקלר No Comments on הנעדרים אותרו: אח ואחות ז"ל שטיילו בנחל ציחור

אחרי שאחת אותרה הבוקר במצב טוב, דובר צה״ל מוסר כי כוחות צה"ל ויחידות החילוץ איתרו לפני זמן קצר את גופות שני הנעדרים מהשיטפון באיזור צומת ציחור שבערבה. מדובר באח ואחות שניצלו את ימי חופשת חול המועד לצאת לטיול בנחל, שממנו לא חזרו

צילום: דוברות המשטרה
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה״ל מעדכן כי כוחות צה"ל ויחידות החילוץ איתרו לפני זמן קצר את גופות הנעדרת השנייה מהשיטפון באיזור צומת ציחור שבערבה. קודם לכן עדכנה המשטרה כי במסגרת פעילות מאמצי איתור הנעדרים, לפני זמן קצר, אותרה גופת גבר בנחל פארן ולאחר פעולות חילוץ מהשטח, נקבע מותו על ידי גורמי הרפואה.

כוחות משטרה גדולים ממרחב נגב ואילת בשיתוף צה"ל וגופי חירום והצלה נוספים, פעלו בניסיונות איתור הנעדרים בשיתוף יחידות שדה, ויחידות חילוץ מיוחדות. הבוקר אותרה אחת הנעדרות כבת 21, ארבעה קילומטרים מנחל ציחור. מצבה טוב והיא בהכרה מלאה. היא נמצאה כשהיא מחוץ לרכב. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם חבלות והיפותרמיה קלה.

חובש בכיר במד"א אלי שריקי סיפר: "הייתי עם האמבולנס סמוך לחפ"ק החיפושים שהוקם סמוך לנחל ציחור, קיבלתי דיווח שאחת הנעדרות אותרה בחיפושים ומחולצת אלינו ע"י מסוק צבאי, העבירו לי צעירה כבת 21 בהכרה מלאה, עם חבלות קלות בגוף ופגיעות קור קלות, הכנסנו אותה לאמבולנס ולאחר טיפול ראשוני וחימום הגוף באמצעים רפואיים מיוחדים, פינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה ובמצב יציב וקל. היא סיפרה לנו שהם נסחפו עם הרכב, בתחילה הם שהו ברכב וברגע שהוא התחיל להתמלא במים הם יצאו מהרכב ונסחפו, היא נסחפה מספר קילומטרים כשהראש מחוץ למים עד שנבלמה בסלעים שם אותרה ע"י כוחות החילוץ".



0 תגובות